ProFutbal.sk ProFutbal.sk

Slovan reagoval na belasých šmolkov: Úroveň detskej škôlky
zdroj: Vpravo riaditeľ marketingu Slovana Bratislava Tomáš Straka. (fcdac.sk, tasr)

Slovan reagoval na belasých šmolkov: Úroveň detskej škôlky

Oslovenie „bratislavskí šmolkovia“, satira na účet výhľadu z nového Tehelného poľa, atmosféry na Pasienkoch či počtu maďarských hráčov v Slovane. Promo k sobotňajšiemu šlágru Dunajskej Stredy s aktuálnym lídrom Fortuna ligy z dielne DAC bolo bezpochyby neštandardné. Niektorí sa pobavili, mnohí reagovali, že nemá nič spoločné s profesionalitou a zdravou rivalitou. Na tlačovej konferencii belasých pred štartom jarnej časti sezóny sme o reakciu požiadali klubového riaditeľa marketingu Tomáša Straku.

zdroj: Dunajskostredské promo k sobotňajšiemu zápasu proti Slovanu Bratislava.

„Keď Spartak Trnava, náš odveký rival, otváral štadión, urobil vtipné video s názvom ,Belasý špeh´. Slovanista v ňom ťahal za kratší koniec, no bolo to spravené na úrovni. My v klube aj fanúšikovia Slovana sme sa pobavili,“ spomenul Straka podarený kúsok z roku 2015 s hercami Róbertom Jakabom a Reném Štúrom. Promo Dunajskej Stredy podľa riaditeľa marketingu Slovana Bratislava rovnakú reakciu v belasom tábore nevyvolalo: „Toto video je na úrovni detskej škôlky. Buď na oddelení marketingu nabrali deti zo škôlky, alebo ľudia, ktorí to pripravovali, majú humor a zmýšľanie na úrovni detskej škôlky.“ Rastúca rivalita čelných klubov slovenskému ligovému futbalu len prospeje. V prípade, že ju budú kluby živiť profesionálnymi aktivitami a s rešpektom k súperovi.

zdroj: Trnavské promo k otvoreniu City Arény s názvom „Belasý špeh".

Najnovšie z klubu: Slovan Bratislava

Pozri viac

Najnovšie z ligy: Fortuna liga

Pozri viac

Odporúčame

HOKEJ.sk